Yhdistys

Surfing ry:ssä on surffattu Miessaarenselän aalloikossa jo 70-luvulta alkaen. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen monipuoliset puitteet purjelautalun harrastamiselle.

Yhdistyksessä harrastajat kohtaavat

Aktiivinen purjelautaseura pitkillä perinteillä

Surfing ry:n tehtävänä on kehittää  purjelautailun harrastusmahdollisuuksia Espoossa ja lähiseuduilla. Haluamme että laji pysyy elinvoimaisena ja merenrannat suotuisana harrastustoiminnalle.

Joka vuosi kymmenet nuoret ja aikuiset pääsevät tutustumaan purjelautailuun Surfingin kursseilla. Monelle tämä kokemus antaa innostuksen kipinän uuden aktiiviselle harrastukselle.

Yhdistyksen kotiranta ja välinekontit sijaitsevat Espoon Mellstenissä, Toppelundin päiväkodin vieressä [karttalinkki]

Jäsenmaksut

AikuisetAlle 18v
Jäsenmaksu40€20€
Lautapaikkamaksu (per lauta)70€30€
Yhteiskäyttövälinemaksu110€60€

Jäsen- ja kalustomaksut vahvistetaan yhdistyksen jäsenkokouksessa vuosittain.

Vanhoille jäsenille lähetetään alkuvuodesta lasku automaattisesti. Uusilta jäseniltä maksut laskutetaan liittymisen yhteydessä. 31.7 jälkeen liittyneille jäsenille maksut puolitetaan (-50%).

Säännöt

Yhdistyksen säännöt

Yhdistyslain mukaiset säännöt. Miten valitaan yhdistyksen hallitus ja päätetään jäsenmaksuista?

Konttipaikkojen säännöt

Säännöt konttipaikkojen käyttäjille. Mitä konteissa saa säilyttää ja kuinka otat muut jäsenet huomioon?

Yhteisvälineiden säännöt

Säännöt yhteiskäyttövälineiden käyttäjille. Kuinka teet varaukset ja miten huolehdit kalustosta?

Historia

Diam, quam iaculis volutpat vitae facilisis suspendisse amet. Malesuada fusce tristique vel potenti. Platea consectetur suspendisse tortor venenatis purus, cras mauris platea gravida. Facilisis varius sollicitudin a amet. Neque, dignissim amet enim vivamus velit, venenatis ut sed. Convallis fringilla semper accumsan ipsum nulla pharetra enim cras.

Nullam diam eget dolor mattis tellus interdum penatibus eu sed. Sit id faucibus aenean diam lorem lorem volutpat ipsum. Blandit elementum tincidunt enim, porta massa sodales ultrices sit commodo. Habitant ornare commodo lectus egestas arcu cursus quisque tempus. Non feugiat pulvinar mattis sollicitudin mattis iaculis. Enim ut non faucibus metus. Ullamcorper quisque dui, aliquet dignissim purus viverra massa, adipiscing eleifend.

Liity jäseneksi

Haluatko käyttämään seuran yhteiskäyttövälineitä tai varata paikata omille varusteille seuran konteista? Liittymällä yhdistyksen jäseneksi pääset mukaan purjelautailun maailmaan helposti ja edullisesti.